Heissan :D

Blogin kirjoittaminen on jäänyt vähän... heheh. En voi kyllä sanoa että oon ollu kiireinen, koska en oo. Nokuitenkin.

Olin eilen kaupungilla, ostin (äiti osti) öhh... kahet kengät, Tht momentin "sirkuskengät", ja laventelinväriset, ohutpohjaset converset. Ja yhen liilan color clubin kynsilakan, samaa sävyä kenkien kanssa. Kynsilakkojahan mulla on 30. Tasan, hei miettikää :D

Siel on nyt ihan syksynen ilma. Tietokoneen lämpömittari sanoo että ois 12 astetta. Brrh, piti heti vetää uudet kenkulit jalkaan (kyllä, oon sisällä kengät jalassa xd), pitkät (pinkit) housut jalkaan ja huivi kaulaan xD Heti kun juhannus meni, tuli ihan syksy :(

Niin muute! Juhannuksen vietin hirrrveeen kivasti, mökillä perheen kanssa. Meillä on perinteenä sellanen että aina juhannusaattona meillä on arpajaiset, johon kaikki tuo turhaa tavaraa ja sitten ne arvotaan, me saatiin arvoista rahat, mä ja mun kaks pikkuveljeä. Kaikki sai 13 e. Hyvä saldo, mun mielestä :D

Mutmut... en osaa laittaa tälle koneelle niitä kuvia, mut alakerran koneelle osaan, emt sitten, koska tulee vaate/kynsi/joku- postaus.